לחצו למכרזים ממשלתיים
נכסים דירה-פתח תקווה-רח' קיטרוני

דירה-פתח תקווה-רח' קיטרוני

מספר מכרז: למנויים בלבד

סוג הנכס: דירה | מספר חדרים:- | שטח: - | קומה: -

פורסם ב: 20/02/24

כתובת הנכס: פתח תקווה, רח' קיטרוני

הח״מ במסגרת תפקידו ככונס נכסים ע״פ מינוי של כב׳ בית המשפט לענייני משפחה בפ״ת, מזמין בזאת את הציבור ליתן הצעות לרכישת דירת מגורים בנכס הנמצא ברח, רחוב קיטרוני 29, פתח תקוה הידוע כגוש 6385, חלקה 41 תת חלקה 1 (להלן: ״הנכס״).

הנכס יימכר במצבו הפיזי, התכנוני, ההנדסי והמשפטי הנוכחי(AS-IS), באחריות המציע לבדוק את טיב הנכס וכל הכרוך בכך, לרבות המצב הפיזי, התכנוני והמשפטי של הנכס. המציע יראה כמי שבדק את הנכס ואת כל הנתונים לעיל ובכל מקרה כונס הנכסים לא יישא באחריות מכל מין וסוג, בקשר לזכויות, מלבד החובות המוטלים עליו. אין בכל מידע אשר נמסר ו/או יימסר ע״י כונס הנכסים ו/או מי מטעמו כדי להוות מצג כלפי המציעים ו/או מי מהם באשר לנכס ו/או למצב הזכויות בו ו/או כדי להטיל על כונס הנכסים ו/או מי מטעמו אחריות כלשהיא כלפי המציעים ו/או צדדים שלישיים. העתק משמאות הנכס(ללא הערכת שווי) ניתן לקבל אצל הח׳־מ באמצעות פניה לדוא״ל [email protected] מובהר כי העתק השמאות ניתן

לשם הנוחות בלבד וכי אין להסתמך עליה בשום צורה ואופן מציע שיבחר לעשות כן ־ יעשה זאת על אחריותו בלבד.

הצעות לרכישה יש למסור בכתב במשרדו של הח׳ימ (ע״ג טופס שיימסר מראש) עד ולא יאוחר מיום 20.3.2024 בשעה 14:00 בצירוף המחאה בנקאית לפקודת ״עו׳׳ד צביקה ציפוק כונס נכסים״ על סך 10% מגובה ההצעה (במטבע שקלי) ההמחאה תחולט כפיצוי מוסכם מראש במקרה שהמציע שהצעתו נתקבלה יחזור בו מהצעתו.

ישיבת התמחרות תתקיים במשרדי הח״מ בתאריך שיודע מראש למציעים. המציע שהצעתו תזכה יידרש לחתום על הסכם מכר בנוסח שיימסר במעמד הזכייה.

הח״מ לא מתחייב למכור את הנכס לבעל ההצעה הגבוהה ביותר. או בכלל, ושומר על זכותו לנהל מו״מ בכל שלב שהוא עם כל אחד מן המציעים וכן לקיים התמחרות בין המציעים ע״פ שיקול דעתו הבלעדי. הח״מ שומר על זכותו לבטל את ההזמנה להציע הצעות. דיני מכרזים אינם חלים על הצעה זו.

בכל מקרה הכירה תהא כפופה לאישור בית המשפט לענייני משפחה בפ״ת.

צביקה ציפוק, עורך דין בתוקף תפקידו ככונס נכסים רח' גולדנהירש 24 פתח תקווה לדוא״ל [email protected]

טל: 03-9313990, פקס: 03-9346110

* מידע נוסף זמין למנויים

עוד 0 ימים למכרז

מועד הגשה: 20/03/24 14:00

X

על מנת להוריד את הקובץ אנא רכוש קרדיטים

נקודות קרדיט

ברשותך: נקודות קרדיט

נקודות אלו מאפשרות לך להזמין מסמכים ממכרזים
X

תודה על שליחת הבקשה, נחזור אליך בהקדם.

x המבצע לזמן מוגבל!
!
25

עדיין אין לכם חשבון?

הירשמו היום וקבלו ***X*** ימי שימוש באתר חינם וללא התחייבות!

X

מצטרפים היום ונהנים מ-***X*** ימי שימוש חינם בלוח הנדל"ן והרכב

התחל 25 ימי ניסיון או התחבר/י