לחצו למכרזים ממשלתיים
חדשות מכרזים ממשלתיים - איך להימנע מהמלכודות בערבות

מכרזים ממשלתיים - איך להימנע מהמלכודות בערבות

מכרזים ממשלתיים

בכל מכרז, ועדת המכרז רוצה לסנן כמה שאפשר את המציעים הפחות רציניים. ערבות היא כלי אחד חשוב למען מטרה זו. יכולת של חברה לספק ערבות בנקאית או של חברת ביטוח, היא מספקת לועדת המכרזים הוכחה שהחברה מסוגלת לשלם מיידית את הסכום אם יידרש, הדגמה של החוזק הפיננסי של החברה, ובדיקת רצינות של מציעים.


בכמעט כל מכרז ידרש כתב ערבות מבנק או חברת ביטוח. אין חובה לועדת מכרזים לדרוש ערבות, אך כאשר ערבות נדרשת, חובה על המציעים להגיש כתב ערבות מבנק או חברת ביטוח. 

יש לתת חשיבות עליונה לדיוק של נוסח הערבות. הצעות רבות נפסלות בגין טעויות. טעות שחוזרת על עצמה, היא אי הבנה של החשיבות של דיוק בפרטים. נוסח הערבות של בנקים וחברות ביטוח יהיה שונה מהנוסח הנדרש בחוברת המכרז, והוא יפסל על הסף. יש לוודא ולדרוש שנוסח הערבות ימלא את הדרישות כפי שהן בחוברת המכרז ובאותו נוסח. סטייה מנוסח הערבות כפי שהוא בחוברת המכרז, תוביל במרבית המקרים לפסילה של ההצעה על הסף. 

הדיוק בסכום ובתאריך חשובים גם הם. גם ערבות על סכום גבוה מהנדרש תיפסל.

 

לביצוע של מכרז יש השלכות מרחיקות לכת לעסק שלכם. מעבר לרווח המיידי, המכרז יבסס את המוניטין שלכם כעסק רציני, ויהיה תוספת בעלת ערך רב לרזומה שלכם.

על מנת לבחור במכרז הנכון, חשוב להיות מעודכן בכל המכרזים המפורסמים באופן יומי. מנוי של גובו מכרזים מעדכן אותכם יומית במכרזים בהם אתם מעוניינים, גם באתר וגם במייל.


הירשמו עכשיו למכרזים ממשלתיים

X

תודה על שליחת הבקשה, נחזור אליך בהקדם.

x המבצע לזמן מוגבל!
!
25

עדיין אין לכם חשבון?

הירשמו היום וקבלו ***X*** ימי שימוש באתר חינם וללא התחייבות!

X

מצטרפים היום ונהנים מ-***X*** ימי שימוש חינם בלוח הנדל"ן והרכב

התחל 25 ימי ניסיון או התחבר/י